Syyskauden 2020 harjoittelemisesta

Written by Mari Aalto on August 19, 2020

Aurinkoista elokuuta kaikille, ja tervetuloa taas harjoittelemaan tauon jälkeen!

Tämä viesti sisältää tärkeää tietoa syyskauden harjoittelemisesta, luethan tiedotteen läpi tarkasti.

Syyskauden harjoittelemisen aloituspäivämäärät

Ensi viikosta alkaen pääsee taas harjoittelemaan syyskauden harjoituksiin suurimassa osassa harjoituspaikoistamme. Muistutuksena voit alta katsoa aloituspäivämäärät sijainnin perusteella:

Vko 34 -17.8 maanantaista alkaen
Itiksen sali
Espoon Papinniityn sali
Espoon Päivänkehrän koulu
Espoon Ruusutorpan koulu
Espoon Lagstadin koulu
Espoon Kuitinmäen koulu rakennus 1 (pl. lauantain treenit alkaa vasta 29.8)

Vko 35 – 30.8 sunnuntaista alkaen
Espoon Kuitinmäen koulu rakennus 2

Vko 36 – 31.8 maanantaista alkaen
Pasilan peruskoulu
Latokartanon peruskoulu
Pihlajamäen ala-aste
Lauttasaaren koulu
Laajasalon koulu
 

Rästivyökokeet 19.9

Viime keväänä pitämättä jäänyt rästivyökoe järjestetään nyt harjoituskauden alkuun lauantaina 19.9. Rästivyökokeita järjestetään kaksi: yksi Itiksen salilla ja toinen Espoossa Papinniityn salilla.

Rästivyökokeeseen ovat tervetulleita ne, jotka eivät loppukeväästä päässeet osallistumaan omaan vyökokeeseensa. Rästivyökokeeseen osallistumisesta voit vielä kysyä omalta ohjaajaltasi harjoituksissa. Lisätietoa myös Marilta / mari@wondo.fi, tai Simolta / simo@wondo.fi. Syyskauden toinen vyökoe pidetään myöhemmin tänä vuonna, tiedotamme tästä vielä tarkemmin myöhemmin.

Harjoittelemisesta

Syyskauden harjoituksia varten olemme luoneet yhteiset ohjeet, jotta voimme kaikki harjoitella tulevan syyskauden turvallisesti ja terveinä.

Harjoituksissa:

  • Harjoituksiin lähtiessä varmistathan, ettei sinulla ole minkäänlaisia flunssan/kipeyden oireita (lihaskipu, väsymys, päänsärky, vuotava nenä). Kipeänä treeneihin tulemiseen on tällä hetkellä nollatoleranssi. Mikäli nuhan oireita ilmestyy harjoituksen aikana, niin harrastaja lähetetään kotiin lepäämään.
  • Mahdollisuuksien mukaan vaihda harjoitusasu jo kotona päälle, jotta salille tullessa ei tarvitse käyttää pukuhuonetta. Esim. tuulipuvun housut ja takki taekwondopuvun päälle.
  • Pyri ajoittamaan salille saapuminen juuri ennen harjoituksia. Harjoitusten jälkeen salille ei suositella jäämään tai oleskelemaan.
  • Käsienpesu ennen ja jälkeen harjoitusten. Salilta löytyy käsidesiä juomatauoilla lisättäväksi.
  • Harjoituksen aikana omia treenivälineitä (pistareita) tai etenkään juomapulloa ei lainata muille. Pidetään samat välineet ja parit harjoitusten ajan.

Yleistä:

  • Kaikkia harrastajia suositellaan käymään vain omassa harjoitusryhmässään harjoittelemassa, ja välttää monessa eri seuran harjoituspaikassa treenaamista tänä syksynä.
  • Mikäli havaitset koronan oireita tai perheessänne/harrastajalla on syytä epäillä tartuntaa, jääthän pois harjoituksista.
  • Ota yhteyttä harjoituksen ohjaajaan, tai seuraan mikäli jollakin perheestä todetaan positiivinen testitulos. Ilmoitukset tästä Mari Aallolle / mari@wondo.fi.

Huolehditaan turvallisuudesta, mutta treenataan täysillä. Tsemppiä treeneihin!